Helpcenter

- Vragen over een specifiek artikel
- Algemene artikelaanvraag
- Klantaccount aanmaken
- Bestellingen voor gastaccounts
- Klantgegevens wijzigen
- Wachtwoord vergeten
- Informatie over verzending & levering
- Informatie over de aangeboden betaalmethoden
- Informatie over de aangeboden leveringsmethoden
- Hoe kan ik worden geregistreerd als samenwerkend producent
- Andere vragen
Geen zorgen. De 360°-inkoopdienst is daarvoor ontworpen.
Deze website wordt beschermd door recaptcha en het Privacybeleid en de Gebruiksvoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Bijna klaar! — We nemen het vanaf hier over.
Alle verdere informatie wordt u zo spoedig mogelijk per e-mail toegezonden.
We hebben foto's van het defect nodig om uw klacht te kunnen verwerken.
Toegestane bestandsformaten: PNG, GIF, JPG, WEBP, BMP
Alle verdere informatie wordt u zo spoedig mogelijk per e-mail toegezonden.
In de bijgevoegde illustratie ziet u waar u de aanvraag kunt doen. U vindt deze functie bij elk van onze aangeboden producten. Wij verheugen ons op uw bericht!

Het maakt niet uit welk product u nodig heeft, hier kunt u het gewoon bij ons aanvragen en wij zorgen ervoor dat u binnen twee werkdagen een schriftelijk, vrijblijvend aanbod ontvangt.
360°- inkoopservice

Vul de verplichte velden naar waarheid in om de bezorging van de goederen te garanderen. Denk aan een veilig wachtwoord. Voor een veilig wachtwoord adviseren wij een lengte van minimaal 8 tekens, het gebruik van speciale tekens, cijfers en hoofd- en kleine letters. Noteer uw wachtwoord en het door u opgegeven e-mailadres, want u heeft deze informatie nodig om in de toekomst in te loggen. Bevestig uw invoer door op de knop "Volgende" te klikken. U wordt dan doorgestuurd naar uw klantaccount; hier kunt u te allen tijde verdere bezorg- en factuuradressen toevoegen of uw persoonlijke gegevens wijzigen. Maak een klantaccount aan
Om je account te activeren, voer je het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen en vraag je de activering van je klantenaccount aan.
Account activeren
Onder Adressen kunt u uw bezorg- en factuuradressen beheren. U kunt zoveel adressen opslaan als u wilt en deze als bezorg- of factuuradres gebruiken.
Uw Betaalmethoden kunt u ook bekijken in uw klantaccount en indien gewenst wijzigen.
Klik op de respectievelijke "Wijzigen"-knop om uw gegevens in te voeren. U bevestigt uw wijzigingen door op de knop "Opslaan" te klikken.
Voer uw e-mailadres in het daarvoor bestemde veld in. Zodra u uw aanvraag heeft verzonden, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Klik op de daarin opgenomen link om uw wachtwoord te wijzigen.
Wijzig wachtwoord
Verzending naar het buitenland
Het aanbod op profishop24.be/nl is vooral gericht op klanten in Nederland.Ons inkoopplatform is bovendien toegankelijk in de volgende landen:
Verzending door expediteur
Als het niet mogelijk is om uw bestelling als pakket te versturen vanwege het volume of het gewicht, worden de goederen geleverd door een expediteur.Leveringen via een expediteur worden normaal gesproeken telefonisch aan u gemeld door de betreffende expediteur.
Bezorging aan een afhaalpunt
Bezorging aan een afhaalpunt is niet mogelijk.Wat kost de verzending?
Als uw totale aankoopsom minder dan € 50,00 (incl. btw) bedraagt, berekenen wij verzendkosten van € 5,95 (incl. btw).Vanaf een aankoopsom van € 50,00 (incl. btw) is de bezorging gratis.
Hoe snel ontvang ik een bestelling/artikel?
Veel producten van ons inkoopplatform zijn binnen 48 uur klaar voor verzending vanaf de betreffende producent en kunnen binnen enkele dagen worden geleverd.De concrete levertijd wordt altijd aangegeven op de productpagina van het artikel. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode vooruitbetaling, begint de logistieke verwerking pas na ontvangst van de betaling.
Voor eilandleveringen worden de verzendkosten individueel berekend. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Kan de levertijd van een artikel worden verkort?
De getoonde levertijden worden afgestemd met onze producenten, zodat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Helaas kunnen we geen kortere levertijden aanbieden.In individuele gevallen kan echter een expresslevering mogelijk zijn. Of een expresslevering mogelijk is, moet in elk afzonderlijk geval worden gecontroleerd. Stuur ons hiervoor een aanvraag via de knop "Vragen over het artikel" op de productpagina.


PayPal
Bij PROFISHOP kunt u veilig en eenvoudig betalen via PayPal. U wordt direct na afloop van het bestelproces doorgestuurd naar PayPal. Op de PayPal-pagina kunt u ofwel inloggen op uw bestaande PayPal-account en de betaling bevestigen, of u kunt inloggen als gast zonder account bij PayPal en de betaling bevestigen.
Zodra wij de betaling hebben geboekt, wordt uw bestelling uitgevoerd en het artikel door de met ons samenwerkende producent verzonden.

iDEAL
Gebruik iDEAL voor veilige online betalingen met uw bankrekening. Met iDEAL wordt u doorgeleid naar de betaalpagina van uw bank om de overboeking te doen.

Vooruitbetaling
Maak het bedrag van uw huidige bestelling over op onze bankrekening. Houd er rekening mee dat we uw bestelling pas kunnen verzenden nadat we het volledige bedrag hebben ontvangen.
Onze bankgegevens zijn als volgt:
Ontvanger van de betaling: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE17 2907 0052 0017 8897 00
BIC: DEUTDEHB294
Bank: Deutsche Bank
Vermeld bij de overschrijving in het veld "Mededeling" de bestelinformatie aan die wij u per e-mail hebben toegestuurd. Betaal uw individuele bestellingen altijd afzonderlijk, zodat een automatische toewijzing gegarandeerd is.
Heeft u het bedrag reeds overgemaakt? Houd er rekening mee dat het bedrag direct van uw rekening wordt afgeschreven, maar pas binnen 1–3 werkdagen op onze bankrekening wordt ontvangen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling binnen de opgegeven levertijd naar u verzonden.



Creditcard
Bij PROFISHOP kunt u ook heel eenvoudig en makkelijk met uw creditcard betalen.
We accepteren Master Card, Visa en American Express. De gegevens van uw creditcard worden per SSL-proces versleuteld overgedragen, zodat uw betaling per creditcard bij PROFISHOP voldoet aan een van de hoogste veiligheidsstandaards. Volg de daar aangegeven instructies op zodat wij uw bestelling zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Voor de levering van expeditiegoederen maken onze samenwerkende producenten gebruik van verschillende expediteurs. In het geval van levering door een expediteur zal de bezorging normaal gesproken vooraf worden gemeld.
Beschrijf uw vraag in het formulier en verstuur het. Onze klantenservice zal uw vragen zo snel mogelijk behandelen.
Selecteer via de volgende stappen de betreffende bestelling en verstuur uw aanvraag.
In het volgende annuleringsproces wordt u gevraagd ons te vertellen welke bestelling of welk artikel uw annulering betreft. Nadat u het te annuleren product heeft geselecteerd en uw aanvraag heeft verzonden, zullen wij uw aanvraag direct in behandeling nemen.
Houd er rekening mee dat alleen bestellingen die nog niet aan u geleverd zijn, geannuleerd kunnen worden.
Als u de goederen al heeft ontvangen, kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Gebruik hiervoor het volgende formulier.
Als u een ander artikel wilt toevoegen, kunt u eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.
Als u geen bestellingsbevestiging of orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan de spamfolder in uw e-mailbox. Het kan zijn dat u uw e-mailadres in het registratieproces verkeerd heeft getypt. U kunt uw e-mailadres in uw gebruikersaccount zien onder "Persoonlijke gegevens" en indien nodig wijzigen.
Selecteer via de volgende stappen de bestelling waarvan u het bezorgadres wilt wijzigen. Indien een wijziging niet meer mogelijk is, wordt u hierover geïnformeerd door onze klantenservice.
Bedrijf
Naam:
Straat en huisnummer:
Postcode en plaats:
Selecteer gewoon de bestelling of de respectievelijke producten en vertel ons de reden voor de terugzending. Na het verzenden van uw verzoek, zullen wij uw verzoek onmiddellijk in behandeling nemen. U zult hiervan op de hoogte worden gebracht door onze retourafdeling.
Selecteer gewoon de relevante artikelen, noem het defecte / ontbrekende deel van het artikel en verstuur de aanvraag. Wij zullen onmiddellijk contact opnemen met de fabrikant/leverancier en contact met u opnemen.
Selecteer gewoon de relevante items en dien de aanvraag in. Wij zullen contact opnemen met de fabrikant/leverancier en contact met u opnemen.
Selecteer gewoon de artikelen die u al hebt teruggestuurd en dien het verzoek in. Wij zorgen dan voor uw kredietnota en nemen contact met u op.
Gelieve in het volgende proces aan te geven om welke bestelling of welk(e) artikel(en) het gaat. Na controle van de status zullen wij een herinneringsstop plaatsen indien de levering nog niet is voltooid.

PayPal
Bij PROFISHOP kunt u veilig en eenvoudig betalen via PayPal. U wordt direct na afloop van het bestelproces doorgestuurd naar PayPal. Op de PayPal-pagina kunt u ofwel inloggen op uw bestaande PayPal-account en de betaling bevestigen, of u kunt inloggen als gast zonder account bij PayPal en de betaling bevestigen.
Zodra wij de betaling hebben geboekt, wordt uw bestelling uitgevoerd en het artikel door de met ons samenwerkende producent verzonden.

iDEAL
Gebruik iDEAL voor veilige online betalingen met uw bankrekening. Met iDEAL wordt u doorgeleid naar de betaalpagina van uw bank om de overboeking te doen.

Vooruitbetaling
Maak het bedrag van uw huidige bestelling over op onze bankrekening. Houd er rekening mee dat we uw bestelling pas kunnen verzenden nadat we het volledige bedrag hebben ontvangen.
Onze bankgegevens zijn als volgt:
Ontvanger van de betaling: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE17 2907 0052 0017 8897 00
BIC: DEUTDEHB294
Bank: Deutsche Bank
Vermeld bij de overschrijving in het veld "Mededeling" de bestelinformatie aan die wij u per e-mail hebben toegestuurd. Betaal uw individuele bestellingen altijd afzonderlijk, zodat een automatische toewijzing gegarandeerd is.
Heeft u het bedrag reeds overgemaakt? Houd er rekening mee dat het bedrag direct van uw rekening wordt afgeschreven, maar pas binnen 1–3 werkdagen op onze bankrekening wordt ontvangen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling binnen de opgegeven levertijd naar u verzonden.



Creditcard
Bij PROFISHOP kunt u ook heel eenvoudig en makkelijk met uw creditcard betalen.
We accepteren Master Card, Visa en American Express. De gegevens van uw creditcard worden per SSL-proces versleuteld overgedragen, zodat uw betaling per creditcard bij PROFISHOP voldoet aan een van de hoogste veiligheidsstandaards. Volg de daar aangegeven instructies op zodat wij uw bestelling zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Als u nog steeds aandringt op het wijzigen van het factuuradres, stuur dan een verzoek naar onze afdeling Financiën.
1. Waarom heb ik nog geen factuur ontvangen?
Uw factuur wordt na ontvangst van de goederen apart naar uw opgeslagen e-mailadres gestuurd; deze maakt dus geen deel uit van de levering.Als u een week na ontvangst van de levering geen factuur heeft ontvangen, controleer dan uw spamfolder.
Als u de factuur daar ook niet kunt vinden, vragen wij u via de volgende stappen de betreffende bestelling te selecteren en een aanvraag te versturen.
2. Wat moet ik doen als ik een onjuiste factuur heb ontvangen?
Heeft u een onjuiste factuur ontvangen? Stuur ons dan via de volgende stappen een korte beschrijving van de fout onder vermelding van het factuur- en ordernummer.Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk behandelen.
3. Waarom heb ik nog geen creditnota ontvangen?
In geval van een retourzending of een later toegepaste korting ontvangt u een creditnota.Deze ontvangt u past nadat wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en aan uw bestelling hebben kunnen toewijzen. Dit geldt niet voor later toegepaste kortingen.
Als u geen creditnota heeft ontvangen binnen 14 dagen na verzending van het geretourneerde artikel, stuur ons dan een aanvraag.
Selecteer in de volgende stappen de betreffende bestelling en upload een bewijs van betaling.
Nadat u uw aanvraag heeft verstuurd, zal onze afdeling Financiën deze onmiddellijk behandelen.
Geef aan om welke bestelling uw aanvraag gaat via de volgende stappen. Wij zullen dan onmiddellijk contact opnemen met de desbetreffende producent om uw probleem op te lossen.
Zodra uw vraag is opgehelderd, wordt er onmiddellijk een aanmaningsstop in het systeem geregistreerd.