
Fabrikant: |
Victron Energy
|
Fabrieksnummer: | 8-67-010200 |
EAN: | 8719076021032 |
Technische gegevens:
- Garantie: 2 jaar
- Beschermingsklasse (IP): IP20
- Omgevingstemperatuur: -20°C - +50°C
- Gewicht: 0,18 kg
Victron Energy VE.Bus batterijbeheersysteem, 8-67-010200, 8719076021032 Het VE.Bus BMS van... meer
Victron Energy VE.Bus batterijbeheersysteem, 8-67-010200, 8719076021032
Het VE.Bus BMS van Victron Energy (MPN) is een batterijbeheersysteem dat speciaal is ontworpen voor Victron Lithium Smart-batterijen. Elke afzonderlijke cel van een LiFePO4-batterij moet worden beschermd tegen overspanning, onderspanning en overtemperatuur. Het VE.BUS BMS neemt precies deze taak op zich. Het product is geschikt voor het beschermen van 12V, 24V en 48V accubanken en werkt in een bedrijfsspanningsbereik van 9 - 70 VDC.
Kerntaken van het Victron VE.Bus BMS
Victron LiFePO4-batterijen hebben ingebouwde celbalancering, temperatuur- en spanningsregeling (korte naam: BTV). Ze zijn aangesloten op het VE.Bus BMS via twee M8 ronde connectorkabelsets. De BTV's van meerdere accu's kunnen aan elkaar worden gekoppeld. Er kunnen maximaal vijf accu's parallel en maximaal vier accu's in serie worden aangesloten (BTV's worden eenvoudigweg aan elkaar gekoppeld), zodat een 48 V-accubank met maximaal 1500 Ah kan worden samengesteld. Voor meer details verwijzen wij u naar de technische documentatie van onze LiFePO4-accu.
communiceert met alle VE.Bus-producten
Het VE.Bus BMS kan worden aangesloten op een MultiPlus-, Quattro- of Phoenix-omvormerapparaat. De verbinding vindt plaats via een standaard RJ45 UTP-kabel.
Andere producten zonder VE.Bus kunnen als volgt worden aangestuurd:
Belasting ontkoppelen
De Load Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en is ingesteld op free floating wanneer een onderspanning van de cel dreigt. Maximale stroom: 2A.
De Load Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te besturen:
De Charge Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en wordt vrij zwevend wanneer overspanning of overtemperatuur van de cel dreigt. Maximale stroom: 10mA
De Charge Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te bedienen:
1x Victron Energy BMS300200000 VE.Bus BMS batterijbeheersysteem
1x gebruikershandleiding
Het VE.Bus BMS van Victron Energy (MPN) is een batterijbeheersysteem dat speciaal is ontworpen voor Victron Lithium Smart-batterijen. Elke afzonderlijke cel van een LiFePO4-batterij moet worden beschermd tegen overspanning, onderspanning en overtemperatuur. Het VE.BUS BMS neemt precies deze taak op zich. Het product is geschikt voor het beschermen van 12V, 24V en 48V accubanken en werkt in een bedrijfsspanningsbereik van 9 - 70 VDC.
Kerntaken van het Victron VE.Bus BMS
- Speciaal ontworpen voor gebruik en communicatie met Victron LFP Smart 12,8V- en 25,6V-batterijen.
- Het uitschakelen of loskoppelen van belastingen bij dreigende onderspanning
- Verlaging van de laadstroom bij dreigende celoverspanning of overtemperatuur (alleen voor VE.Bus-producten)
- Uitschakelen of loskoppelen van de acculaders bij dreigende celoverspanning of overtemperatuur door het uitschakelen van belastingen of laadbronnen via de klemmen "Load ontkoppelen" en "Laden ontkoppelen".
- Er kunnen maximaal 5 parallel geschakelde accu's en maximaal vier in serie geschakelde accu's op het GBS worden aangesloten.
Victron LiFePO4-batterijen hebben ingebouwde celbalancering, temperatuur- en spanningsregeling (korte naam: BTV). Ze zijn aangesloten op het VE.Bus BMS via twee M8 ronde connectorkabelsets. De BTV's van meerdere accu's kunnen aan elkaar worden gekoppeld. Er kunnen maximaal vijf accu's parallel en maximaal vier accu's in serie worden aangesloten (BTV's worden eenvoudigweg aan elkaar gekoppeld), zodat een 48 V-accubank met maximaal 1500 Ah kan worden samengesteld. Voor meer details verwijzen wij u naar de technische documentatie van onze LiFePO4-accu.
communiceert met alle VE.Bus-producten
Het VE.Bus BMS kan worden aangesloten op een MultiPlus-, Quattro- of Phoenix-omvormerapparaat. De verbinding vindt plaats via een standaard RJ45 UTP-kabel.
Andere producten zonder VE.Bus kunnen als volgt worden aangestuurd:
Belasting ontkoppelen
De Load Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en is ingesteld op free floating wanneer een onderspanning van de cel dreigt. Maximale stroom: 2A.
De Load Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te besturen:
- op afstand bestuurbaar in-/uitschakelen van een belasting en/of
- op afstand bestuurbaar in-/uitschakelen van een elektronische lastschakelaar (BatteryProtect)
De Charge Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en wordt vrij zwevend wanneer overspanning of overtemperatuur van de cel dreigt. Maximale stroom: 10mA
De Charge Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te bedienen:
- op afstand bestuurbaar in-/uitschakelen van een lader
- en/of een Cyrix Li-laadrelais
- en/of een Cyrix-Li-ct batterijkoppeling
1x Victron Energy BMS300200000 VE.Bus BMS batterijbeheersysteem
1x gebruikershandleiding
OG-1642
U ontvangt uw persoonlijke bon van €15 bij uw orderbevestiging
Winkel voor meer dan €200 en ontvang een waardebon van €15 voor uw volgende bestelling van meer dan €200
15€

Victron Energy VE.Bus batterijbeheersysteem, 8-67-010200
Voeg dit item toe en profiteer van snelle verzending
Bewezen product
Internationale topmerken vertrouwen ons al!
















Veilig winkelen
- Gratis verzending vanaf 50€
- Snelle levering
- Uw persoonlijke kopersbescherming
Fabrikant: |
Victron Energy
|
Fabrieksnummer: | 8-67-010200 |
EAN: | 8719076021032 |
Technische gegevens:
- Garantie: 2 jaar
- Beschermingsklasse (IP): IP20
- Omgevingstemperatuur: -20°C - +50°C
- Gewicht: 0,18 kg
Victron Energy VE.Bus batterijbeheersysteem, 8-67-010200, 8719076021032 Het VE.Bus BMS van... meer
Victron Energy VE.Bus batterijbeheersysteem, 8-67-010200, 8719076021032
Het VE.Bus BMS van Victron Energy (MPN) is een batterijbeheersysteem dat speciaal is ontworpen voor Victron Lithium Smart-batterijen. Elke afzonderlijke cel van een LiFePO4-batterij moet worden beschermd tegen overspanning, onderspanning en overtemperatuur. Het VE.BUS BMS neemt precies deze taak op zich. Het product is geschikt voor het beschermen van 12V, 24V en 48V accubanken en werkt in een bedrijfsspanningsbereik van 9 - 70 VDC.
Kerntaken van het Victron VE.Bus BMS
Victron LiFePO4-batterijen hebben ingebouwde celbalancering, temperatuur- en spanningsregeling (korte naam: BTV). Ze zijn aangesloten op het VE.Bus BMS via twee M8 ronde connectorkabelsets. De BTV's van meerdere accu's kunnen aan elkaar worden gekoppeld. Er kunnen maximaal vijf accu's parallel en maximaal vier accu's in serie worden aangesloten (BTV's worden eenvoudigweg aan elkaar gekoppeld), zodat een 48 V-accubank met maximaal 1500 Ah kan worden samengesteld. Voor meer details verwijzen wij u naar de technische documentatie van onze LiFePO4-accu.
communiceert met alle VE.Bus-producten
Het VE.Bus BMS kan worden aangesloten op een MultiPlus-, Quattro- of Phoenix-omvormerapparaat. De verbinding vindt plaats via een standaard RJ45 UTP-kabel.
Andere producten zonder VE.Bus kunnen als volgt worden aangestuurd:
Belasting ontkoppelen
De Load Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en is ingesteld op free floating wanneer een onderspanning van de cel dreigt. Maximale stroom: 2A.
De Load Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te besturen:
De Charge Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en wordt vrij zwevend wanneer overspanning of overtemperatuur van de cel dreigt. Maximale stroom: 10mA
De Charge Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te bedienen:
1x Victron Energy BMS300200000 VE.Bus BMS batterijbeheersysteem
1x gebruikershandleiding
Het VE.Bus BMS van Victron Energy (MPN) is een batterijbeheersysteem dat speciaal is ontworpen voor Victron Lithium Smart-batterijen. Elke afzonderlijke cel van een LiFePO4-batterij moet worden beschermd tegen overspanning, onderspanning en overtemperatuur. Het VE.BUS BMS neemt precies deze taak op zich. Het product is geschikt voor het beschermen van 12V, 24V en 48V accubanken en werkt in een bedrijfsspanningsbereik van 9 - 70 VDC.
Kerntaken van het Victron VE.Bus BMS
- Speciaal ontworpen voor gebruik en communicatie met Victron LFP Smart 12,8V- en 25,6V-batterijen.
- Het uitschakelen of loskoppelen van belastingen bij dreigende onderspanning
- Verlaging van de laadstroom bij dreigende celoverspanning of overtemperatuur (alleen voor VE.Bus-producten)
- Uitschakelen of loskoppelen van de acculaders bij dreigende celoverspanning of overtemperatuur door het uitschakelen van belastingen of laadbronnen via de klemmen "Load ontkoppelen" en "Laden ontkoppelen".
- Er kunnen maximaal 5 parallel geschakelde accu's en maximaal vier in serie geschakelde accu's op het GBS worden aangesloten.
Victron LiFePO4-batterijen hebben ingebouwde celbalancering, temperatuur- en spanningsregeling (korte naam: BTV). Ze zijn aangesloten op het VE.Bus BMS via twee M8 ronde connectorkabelsets. De BTV's van meerdere accu's kunnen aan elkaar worden gekoppeld. Er kunnen maximaal vijf accu's parallel en maximaal vier accu's in serie worden aangesloten (BTV's worden eenvoudigweg aan elkaar gekoppeld), zodat een 48 V-accubank met maximaal 1500 Ah kan worden samengesteld. Voor meer details verwijzen wij u naar de technische documentatie van onze LiFePO4-accu.
communiceert met alle VE.Bus-producten
Het VE.Bus BMS kan worden aangesloten op een MultiPlus-, Quattro- of Phoenix-omvormerapparaat. De verbinding vindt plaats via een standaard RJ45 UTP-kabel.
Andere producten zonder VE.Bus kunnen als volgt worden aangestuurd:
Belasting ontkoppelen
De Load Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en is ingesteld op free floating wanneer een onderspanning van de cel dreigt. Maximale stroom: 2A.
De Load Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te besturen:
- op afstand bestuurbaar in-/uitschakelen van een belasting en/of
- op afstand bestuurbaar in-/uitschakelen van een elektronische lastschakelaar (BatteryProtect)
De Charge Disconnect-uitgang is normaal gesproken HOOG en wordt vrij zwevend wanneer overspanning of overtemperatuur van de cel dreigt. Maximale stroom: 10mA
De Charge Disconnect-uitgang kan worden gebruikt om de volgende functies te bedienen:
- op afstand bestuurbaar in-/uitschakelen van een lader
- en/of een Cyrix Li-laadrelais
- en/of een Cyrix-Li-ct batterijkoppeling
1x Victron Energy BMS300200000 VE.Bus BMS batterijbeheersysteem
1x gebruikershandleiding
Vragen over het artikel
Uw vraag:
Persoonlijke gegevens:
Verder winkelen
8-67-010200